BMW M4
BMW M4 prowadzi się jeszcze lepiej, niż swój poprzednik. Napęd w dalszym ciągu przenoszony jest na tył, a auto jest lżejsze.
Wykorzystano też nowe zawieszenie i wszystkie udogodnienia (np. systemy kontroli jazdy), jakie wymyśliła firma BMW od czasów serii 3. Auto ma aerodynamiczne elementy – np. wloty powietrza przy drzwiach, a za regulowanie trybu jazdy odpowiada wewnątrz system M Drive.
Sportową jazdę wspomaga Launch Control, który za nas dobiera obroty silnika do jak najszybszego ruszenia z miejsca. BMW M4 posiada też aktywny mechanizm różnicowy i układ dynamicznej kontroli stabilności (DSC). Przy tym wszystkim ma być, jak podaje producent, autem dosyć ekologicznym. 3-litrowy i 431 konny silnik spełnia wszelkie standardy emisji spalin. W cyklu mieszanym auto potrzebuje ok. 10 litrów na 100 km.
Wewnątrz znajdziemy nowy ekran informacyjno-rozrywkowy, który posłuży jako nawigacja oraz do sterowania odtwarzaną muzyką, a także do połączenia się z internetem. BMW M4 ma wbudowaną antenę oraz możliwość zamontowania karty SIM. Oprócz tego kierowca skorzysta z ekranu HUD wyświetlanego przed nim. Informacje zmieniają się w zależności od trybu jazdy, co przyda się szczególnie w trybach bardziej sportowych.
Wyposażenie:
- Czujnik martwego pola
- Poduszka powietrzna pasażera
- Kamera cofania
- Wspomaganie kierownicy
- Tapicerka skórzana
- Elektrycznie ustawiane fotele
- Nawigacja GPS
- Światła mijania LED