Ford Mustang GT 5.0
Mocniejsze serce, 10-biegowa skrzynia – Mustang po liftingu zyskał nie tylko w pełni LED-owe reflektory i nowe ozdobniki nadwozia, lecz również mocniejsze serce napędowe. Moc silnika V8 wzrosła z 431 do 450 koni mechanicznych. Poza poprawą parametrów, konstruktorom udało się nieco spłaszczyć przebieg krzywej momentu obrotowego. To przekłada się na korzystną charakterystykę motoru i lepszą elastyczność, zwłaszcza przy autostradowych prędkościach.
W pierwotnym duchu, niutonometry wędrują na tylną oś. Wolnossąca jednostka pracuje mechanicznie i pieści ucho basowym, niskim brzmieniem. Układ wydechowy nie uznaje kompromisu. Potęguje uczucie jedności kierowcy z maszyną, a jego głośność narasta po uruchomieniu trybu wyścigowego. Wybranie stosownej ikonki odblokowuje klapy i zaczyna grać własną symfonię. To jedna z najpiękniejszych sekwencji dźwięków w tej cenie.
Podczas spokojnej jazdy, można ustawić tryb cichy. Wówczas basowy pomruk ledwo dociera do nieźle odseparowanej od świata zewnętrznego kabiny.
Wyposażenie:
- Czujnik martwego pola
- Poduszka powietrzna pasażera
- Kamera cofania
- Wspomaganie kierownicy
- Tapicerka skórzana
- Elektrycznie ustawiane fotele
- Nawigacja GPS
- Asystent pasa ruchu
- Immobilizer
- Komputer pokładowy
- Elektrochromatyczne lusterko wsteczne
- System Start-Stop
- Bluetooth
- Elektryczne szyby przednie
- Podgrzewane lusterka boczne